frequency problem with different sunlight programs ( I/O Hertz)

Sunlite Suite, the lighting control software which even outshines most of the consoles available on the market !

Moderators: simonB, dylan, RichterMC, florent

dez

frequency problem with different sunlight programs ( I/O Her

Post by dez »

Using sunlight for a show, i saw big differences in frequency depending on the sunlight version i'm using:

with sunlight 2002, no problem, i have 25 Mhz
with sunlight 2004, it falls to an average of 17-18 Mhz
with sunlight 2006, it's under 10 Mhz..

That's why I'm still working with the 2002 version. Any idea to solve this problem ( i already have a DMX booster installed..).
dez

Post by dez »

Is it unclear or don't you have any idea ?
julien

Post by julien »

De quelle fréquence parlez vous ?
dez

Post by dez »

lorsque tu fermes le soft sunlight, tu as une fenetre qui s'ouvre pour récapituler les performances du systeme. C'est ici que tu trouves une fréquence nommée I/O Hertz. Je me suis laissé dire que ca devait etre la fréquence de rafraichissement du signal DMX, mais je me trompe peut etre.

Et plus j'utilise une version récente de Sunlight, plus cette fréquence chute...
Guest

Post by Guest »

Les informations données pas cette fenêtre ne sont là qu'en cas de problème, pour nous aider à le résoudre. Elles n'ont donc aucun intérêt en ce qui vous concerne.
dylan
Maxi Forumor
Posts: 213
Joined: Thu Mar 20, 2003 2:59 pm

Post by dylan »

the stat in sunlite 2004 and 2006 don't reflect the right value, I fixed it in the sunlite 2006 upper than the 28th of april.
------- Dylan --------
Locked